Strona głównaTechnologieAnaliza rezultatów kampanii reklamowej w DoubleClick

Analiza rezultatów kampanii reklamowej w DoubleClick

Zlecasz kampanie reklamowe AdWords? Specjaliści, którym powierzyłeś to zadanie wiedzą, jaki ogrom pracy należy wykonać. Tworzenie kampanii, jej optymalizacja, wprowadzanie zmian do pewnego momentu wykonywano ręcznie. Reklamy DoubleClick zupełnie odmieniły sposób pracy przy kampaniach. Na czym polega różnica?

Kampania i analiza w jednym

DoubleClick Digital Manager to doskonałe narzędzie do pracy w digital marketingu. Platforma ułatwia prowadzenie kampanii AdWords we wszystkich kanałach. Co więcej, efekty pracy łatwo przeanalizować. Weryfikacji podlegają dane pochodzące z nie tylko z kampanii AdWords, ale też Facebooka, displaya, kampanii mobilnych. Czym różni się DCS od AdWords? Ma nowe, bardziej zaawansowane ustawienia i funkcje. Jeśli zdecydujesz się na implementację platformy na swojej witrynie, wskaźniki efektywności z pewnością poszybują w górę. Na pewno ułatwisz zarządzanie i optymalizowanie kampanii w wyszukiwarkach i innych kanałach mediowych.

Szybka aktualizacja danych o produktach

Reklamy DoubleClick pomagają dotrzeć do internautów wtedy, gdy podejmują decyzje zakupowe. Dane z konta AdWords nie są dostępne natychmiast. Bywa, że niektóre z nich aktualizują się tylko raz dziennie. DCS działa sprawniej, ponieważ opiera się o najświeższe dane, które są zbierane i przekazywane w czasie rzeczywistym. Komu przydaje się taka optymalizacja oparta o świeże statystyki? Na pewno tym biznesom, które chcą sprzedać tanie produkty. W tym przypadku świetnie sprawdza się krótka ścieżka konwersji, skumulowana w krótkim czasie. Klienci również będą zadowoleni, jeśli zakupy sfinalizują od razu, bez konieczności wracania do transakcji.

Skuteczna konsolidacja kampanii

Chcesz zlecić kampanie reklamowe w różnych wyszukiwarkach? W tym przypadku także przyda się platforma DoubleClick. Skonsoliduje kampanie bez konieczności zmieniania loginów i haseł. W jednym panelu można zarządzać działaniami w Google, Bing, Yahoo czy też Baidu. Ta nieco zaskakująca współpraca biznesowych rywali jest prowadzona z wielką korzyścią dla zleceniodawcy reklam. Z efektów jest zadowolony także klient. DCS korzysta z bieżących danych, dlatego podczas zakupów natychmiast wiadomo, że produkt wyświetlony jest rzeczywiście dostępny. Reklamy DoubleClick nie pokazują nieaktualnej oferty.

Grupowanie produktów według marki lub ceny

Pliki feedowe to kopalnia wiedzy o produktach. Reklamy DoubleClick dzięki temu może wyświetlić interesujące internautę informacje o podobnych produktach. W tekstach reklam automatycznie pokazuje się informacja o aktualnej cenie. Taka aktualizacja dotyczy także czasu promocji lub wyprzedaży. W ten sposób łatwo też przetestować skuteczność reklamy i strony docelowe. Przy analizach kampanii przydatne jest również tworzenie list remarketingowych z wybranych kampanii, a nawet słów kluczowych.

DCS to także możliwość łączenia kilku strategii w jednej kampanii. Wszystko zależy od specyfiki konkretnego biznesu oraz założonych celów marketingowych.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne