Jak zarządzać rozproszoną wiedza w firmie za pomocą sztucznej inteligencji?

0
170

BOTWISE to polski startup usprawniający zarządzanie wiedzą w organizacjach dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. W niniejszym artykule przybliżamy na czym polega to rozwiązanie.

Na czym polega rozwiązanie do zarządzania wiedzą proponowane przez BOTWISE?

W najprostszym ujęciu BOTWISE to platforma do zarządzania rozproszoną wiedzą w organizacjach. Autorskie algorytmy opierające się na sztucznej inteligencji przeszukują rozproszone różne źródła wiedzy z poziomu jednego okna chatbota. To co jest szczególnie intersujące, to fakt, że wyszukiwanie danych za pomocą chatbota można dokonywać używając języka naturalnego.

Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla działów obsługi klienta oraz HR. Po odpowiednim dostosowaniu rozwiązanie tego typu może także służyć jako rozwiązanie pełniące funkcje pomocy technicznej.

Możliwości jakie daje tego typu inteligentny chatbot najlepiej zgłębić zapoznając się z case study. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z case study, które przedstawia jak możliwości BOTWISE zostały wykorzystane w Urzędzie miasta Poznań: https://www.botwise.io/blog/case-study-miasto-poznan/

Dlaczego warto korzystać z rozwiązania BOTWISE?

Spójny i zintegrowany dostęp do różnych źródeł wiedzy z poziomu jednego okienka

Jest to rozwiązanie, które sprawia, że integracja źródeł wiedzy przebiega wyjątkowo sprawanie. Dzięki wykorzystaniu sprawnie algorytmów AI, automatycznie przetwarzane są dokumeny, wiki, strony internetowe oraz dane pochodzące z różnych systemów i z różnych aplikacji.

Szybszy dostęp do informacji
Mechanizm rozpoznawania zapytań zadanych za pomocą języka naturalnego sprawia, że wygoda wyszukiwania informacji jest wyraźnie większa niż korzystanie z typowych wyszukiwarek jakie są dostępne w różnych innych aplikacjach. Zastosowanie sztucznej inteligencji sprawia, że chatbot pełni rolę wirtualnego asystenta. Jak zapewnia producent za pomocą BOTWISE wyszukiwanie informacji za pomocą jednego inteligentnego okna chatbota może być nawet 90% szybsze.

Lepsze podejmowanie decyzji oraz zwiększona wydajność.
Szybki i wygody dostęp do informacji wpływa miarodajnie na poprawę jakości procedur i usprawnia komunikację, To z kolei przekłada się na podejmowanie lepszych decyzji oraz wydajniejszą pracę.

Więcej na temat BOTWISE można przeczytać na https://www.botwise.io/